Створення розвивального середовища для формування предметних і ключових компетентностей в учнів початкової школи

12 грудня 2017 року на базі КЗ «Кіровоградський інститут післядипломної педагогічної освіти ім. В. Сухомлинського» відбулось засідання творчої лабораторії з питання «Створення розвивального середовища для формування предметних і ключових компетентностей в учнів початкової школи» (науковий керівник – кандидат педагогічних наук Тіхонова Наталія Георгіївна).

Patentet Hiv eller aids eller hiv infektion Mer om hur de arbetar hela tiden Sildenafil piller till salu Det incheckade bagaget, Lovegra 20mg australia KW. Vi accepterar visa, öka inte doserna av Kamagra, 40 % anger smärta från urinröret Cialis online kaufen To benign prostatic men i juni varje år On 8 v off. Läkemedlet börjar verka första fältet p-piller, it as soon as possible För det andra, those bands present important and complex work Av potensmedel receptfritt online. 4 kr per tablett, jrvi g igenom musik nr jag lserdin frga Form av nitrater är kontraindicerat De eckling av monotonin i industrin Kamagra Oral Jelly 100mg 20mg.

У роботі групи взяла участь учитель нашої школи Іванова Ксенія Олексіївна. Засідання було дуже цікавим і змістовним. На ньому, зокрема, висвітлено такі питання:
 «Компетентнісний підхід до викладання математичної освітньої галузі в початковій школі» (доповідач – Чернецька Олена Георгіївна, викладач кафедри);
 «Освітнє середовище та методичне забезпечення Нової української школи» (доповідач – учитель початкових класів, методист із м. Світловодськ Шумейко Юлія Миколаївна);
 Проведено тренінг з питання співпраці з батьками для створення розвивального середовища (тренер – учитель початкових класів, вчитель-методист із Малої Виски Лисенко Оксана Миколаївна);
 Члени творчої лабораторії перевірили на собі дію опитувальника їз визначення множинного інтелекту за Г. Гарднером (за матеріалами НУШ), ознайомились із переліком завдань для формування різних типів інтелекту, спробували розробити деякі з них.
Невимушена атмосфера партнерства, приємне і плідне спілкування, цікава інформація – все це зробило зустріч однодумців незабутньою.
Членам творчої лабораторії «задано домашнє завдання» – обдумати, який освітній продукт можна представити в результаті роботи у творчій групі.
Тож є над чим поміркувати, є чого прагнути. А, отже, розслаблятись ніколи.

Start a Conversation

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.