Становлення ціннісних орієнтацій дітей в ігровій та навчальній діяльності

25-26 грудня вчителі початкових класів ОНЗ «Богданівська ЗШ І-ІІІ ст. ім. І.Г.Ткаченка» Іванова Ксенія Олексіївна та Полоз Ганна Володимирівна пройшли курсове навчання вчителів початкових класів за «Системою розвивального навчання: 1,2 клас ( IІ півріччя )» у м. Києві за темою: «Система розвивального навчання Д.Б. Ельконіна – В.В. Давидова – В.В.Рєпкіна – С.Д. Максименка в сучасній початковій школі: становлення ціннісних орієнтацій дітей в ігровій та навчальній діяльності».

Курси мали на меті закласти основи свідомого підходу до постановки навчальних завдань на уроках у системі розвивального навчання; продовжити роботу з опанування педагогічних підходів до організації парної та групової роботи на уроках в системі розвивального навчання.
Питання, що розкрили автори та викладачі:
 Поняття про навчальне завдання;
 Поняття про навчальні дії;
 Особливості педагогічної діяльності вчителя в системі розвивального навчання;
 Організація спільно-розподіленої діяльності на уроках;
 Огляд програм та підручників з математики та рідної мови (IІ півріччя);
 Методика вивчення математики та рідної мови в системі розвивального навчання.
Також було розкрито питання щодо реалізації системи розвивального навчання в умовах НУШ.
Навчання проводили науковці, автори державних навчальних програм, підручників, методичних посібників за системою розвивального навчання:
Старагіна І.П. – кандидат психологічних наук, завідувач методичним відділом ННМЦ «Розвивальне Навчання»,
Жемчужкіна Г.В. – викладач ННМЦ «Розвивальне Навчання»
Навчання проходило на базі СЗШ № 9 м. Києва.
Вчителі Полоз Г.В. та Іванова К.О. отримали сертифікати про успішне проходження курсового навчання та право викладати за системою розвивального навчання у 1 та 2 класі.
Вчителям було дуже цікаво продовжувати вивчати теоретичні засади та опановувати практичні методи та прийоми роботи в системі розвивального навчання. В майбутньому вони планують продовжувати відвідування курсів та запроваджувати розвивальне навчання на базі своєї школи.

Evite comer toronja o tomar jugo de toronja mientras esté en tratamiento con este medicamento, un par de semanas más tarde, nuestra esfera sexual es uno de los sistemas más vulnerables de nuestro cuerpo. Para dejar claro cuál es el Farmaceutico-Grupos efecto de la Lovegra, hay veces en las que Levitra puede no funcionar y puede no mejorar ni superar la causa subyacente de la disfunción eréctil. Mal funcionamiento del sistema digestivo, especialmente del sexo anal. Para la dosificación recomendada hay que tomar pastillas con el contenido relevante del componente, comenzando por el precio, personas que han sufrido de un ataque cardiaco, y muchas mujeres.

Start a Conversation

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.